BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
NaMa sAyA NuRuL iZzAh aFiQaH..aKu hRaP KoRuNk eNjoY BaCe bLoG Aku..aNd lAgI 1 JaNgn lUpE FoOlOw TaU??:)

Tuesday 6 December 2011

lElAkI yAnG pErNah BeRtaKhTa dI DaLm aTi aKu SeKeTiKA....


korang mesti tertanye tanye un sape laaa laki tu...

J
kalo korunk dari MRSM lENGGONG...mesti korunk kenal gilerr arr budak laki  ni..
sebenarnye...tahun lepas sekolah aku ngan die ..bersebelahan je...tp kitaorang tak kenal antara satu lain...itup0n samasatu hari...die bagi messej kat chat fb aku.....kiteorang guna bahase SAYA & WAK...dalam atisebnarnye aku tak nk laa gune perkataan tu..tp nk wat cam ne dah die  mulekan cam tu..aku p0n ik0t la...kitaorang chatting....
pas tu tibe2 die minta n0.phone aku..aku p0n bagi laa..sbb kitaorang dah  rapat sangat...
pas tu skali tu die s0h aku call die...aku p0n call la....kitaorang calling dalam 1 jam gak la...
best gak bergayut dlm phone ngan die....
pas tu semakin lame..kitaorng makin rapat...
kiorang tak pernah minta kapel tau..tp secara outomatik kitaorang dah sayang antara satu same laen...
pas tu sampai laa satu ari tu..kawan aku tibe2 suke at die...
aku BENGANG glerr arr ngan die...
pas tu sbg kawan..aku p0n tarik diri...
tp....laki tu still kaco aku lam fb..
aku mals laa nk layan..sbb die dah macam rapt ngan kawan aku tu...
aku malas nk kaco dorunk..
tp..stiap kali aku on9..mesti die bg mesej kat chat "SALAM"
tu je yang die bg...tp aku tetap TAK BALAS...
tp sebenarnye..lam ati aku..aku still sayangkan die...
SYANG SANGT..BERSAMBUNG....
   





KaLo nk tAu seLnJuTnYe...rAjIn2 La TeNgOk bLoG akU Tau???

0 comments: